Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 15 sep 04, 00:16
Endret: 15 sep 04, 00:19
Er helt enig med det Svein skriver.

Respekterer også en kort utestengelse dersom Keiko ikke har fulgt reglene som Holters har skissert i sitt svar.

Men det må være lov å være andeledes.

Jeg ble faktisk kjent med Keiko, som bor i indre Østfold, etter at han fikk en meget ufin velkomst her på forumet første gang han prøvde å komme i kontakt med FFK supportere her på forumet. Han hadde skrevet under med fullt navn, så jeg bestemte meg for å ta kontakt med ham for å hjelpe ham til å få ham innmeldt i Plankehaugen, vise ham Aristokraten og få kjøpt biletter for ham til kampene.

Etter å ha kjent Keiko i ca. et halvt års tid må jeg bare få lov til å si at han er en snill å grei gutt, men med litt kort lunte verbalt, hvis han blir urettferdig behandlet, eller provosert.

I tillegg elsker han FFK og er den typen som tenker på klubben i sitt hjerte fra han åpner øynene om morgenen til han lukker dem igjen om kvelden.
Han leser alt hva han kan komme over av stoff om FFK og har også ofte sms kontakt med både Eggen og flere av spillerne.

Keiko har nok gått over streken noen ganger her på forumet og har ikke alltid holdt seg til saken, men med i betraktningen må man også ta at noen har vært ufine og provoserende over for ham også.

Keiko lider av det vi i gamle dager kallte for ordblindhet og da er det nok sikkert veldig irriterende at noen til stadighet legger veldig vekt på å bemerke hans skrivefeil fremfor å konsentrere seg over innholdet i det han skriver.

Ønsker Keiko velkommen tilbake og håper både han og flere andre her på forumet har lært noe av denne saken.:rolleyes::ffk:

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340