Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

KR

Bedriftsspiller
Ble medlem: 14 jul 10
Innlegg: 17

Lagt til: 19 nov 12, 23:38

Skjønner ikke hvorfor Masalin skal ønske seg bort. Hvilke klubber som er bedre enn FFK får han stå for? Ingen Tippeliga-klubber, kanskje Songdal i og med at Udjus forsvinner.

Men uansett så trenger vi en ny reservekeeper. Er ikke Østsiden-keeper Kristian Bjerke på utlån fra FFK? Han har vel u-landskamper og kan fungere som en reservekeeper. Simen Stranderholen kommer vel tilbake til FFK og bør få spilletid.

Av andre lokale spillere så kan jeg nesten bare tenke meg Dardan Memethi fra Kvik-Halden som kan holde nivået. Det eneste problemet er at vi har så mange midtstopper fra før. Vi har Strømsborg, Durè, Grorud og jeg regner med at Martinsen blir. Eks FFK og Mjøndalen spiller Fabian Andersen har vært god for Kvik i høst sesongen og står uten kontrakt, kan jo være noe hvis man ser etter billige spillere. Men igjen så har vi mange kantspillere til neste sesong, Halvorsen, Hansen, Stranderholen og jeg regner nesten med at Rafn blir værende. Så da har vi 4 kantspillere. Halvorsen kan jo spille spiss og da har vi jo mulighet til å hente kantspillere. 

Ellers så spiller jo Martin Elvestad for Kvik. men etter hva jeg har sett så er ikke han noe å satse på for oss. Moss har jo Thømt Jensen, men han er å trener med 08. Agim Shabani er aktuell for Kvik hører jeg, kanskje noe å bruke på backen?

Hører også at Lønn Jensen er et stort talent, og han bør derfor bli satset på til året. Er det noen flere på juniorlaget som har potensial?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f