Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 19 nov 12, 10:01

Opprinnelig postet av Welhaven


Til dere som er litt klokere på kommende saker enn meg; det blir nevnt at FFK kan gå konkurs neste år, hva vil dette bety konkret? Går vi da ned til 1. divisjon eller hva?

Og tenker litt på Værste AS, denne stadionavtalen blir jo tatt opp fra tid til annen, men det som folk undrer på er om klubben er bærekraftig med nåværende avtale. Holters stilte vel dette spørsmålet sist møte også, men fikk ikke svar som jeg forstod? Om FFK skulle gå konkurs, vil egentlig dette ha noe å si for Værste AS? Vil det bety nok til at de bryr seg om eventuelle endringer av avtaler og lignende?

 

Vi går konkurs hvis kreditorene(de vi skylder penger) slår oss konkurs. Værste AS er største kreditor, men de vil også ta det største tapet ved en eventuell konkurs. Derfor holder de oss med kunstig åndedrett. Den dagen Værste ikke vil mer er vi ferdige.

I utgangspunktet er moedellen med klubb og AS slik at klubben "ikke blir berørt" om AS'et går konk. Men det er klubben(og ikke AS'et) som har kjøpt Stadion, og dermed hefter for lånet. Demed er det stilt slik at det ene drar med seg det andre. Raser alt så er det bare å starte en ny klubb og begynne nederst i divisjons systemet.

De spilleren vi vet forsvinner, gjør det fordi deres kontrakter går ut. Men det kan hende andre blir borte også. Landgren, Jabbie og Masalin kan det hende andre ønsker å hente. KLubben vil nok ikke kunne unne seg den luksusen å ha dobbel dekning med "TL spillere" på noen plasser.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f