Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

KR

Bedriftsspiller
Ble medlem: 14 jul 10
Innlegg: 17

Lagt til: 18 nov 12, 21:33

Forskjellen nå og i 2009 er at vi ikke har en haug med spillere på kontrakt med enorme lønninger. På den måten blir det lettere å redusere kostnadene mtp nedrykk til Adeccoen. Vi har heller ikke en dyr trener vi må sparke (Nordlie).

På en annen side så har vi allerede en veldig billig spillerstall, så jeg skjønner ikke helt hvordan vi kan kutte kostnadene på spillere uten at det går ut over kvaliteten. Stadion koster vel like mye uansett om vi er i Tippeligaen eller Adeccoligaen, så det blir nok en tøff vinter igjen. Helt utenkelig med en nye problemer er det ikke.

Av spillere så regner med at en god del blir med ned.

Keepere: Masalin blir med ned. Kan ikke se for meg at han vil forsvinne. Er vel et soleklart førstevalg.

Forsvar: Durè, Martinsen, Strømsborg, Grorud og Alessami tror jeg blir med ned.

Midtbane: Ramberg, Jabbie, Hansen, Halvorsen og Rafn tror jeg blir med videre.

Angrep: Gueye og Ruud Tveter blir med videre. (Tror Stene er med videre hvis han har kontrakt?)

Srekovic og Pusic forsvinner nok. Horn håper jeg blir, men tviler. Håper også at Landgren blir med videre, men er usikker. Holm er jeg usikker på, men er jo skadet og det blir derfor vanskelig å bli "kvitt" han. 

Så har vi jo i tillegg Stranderholen på kontrakt, og er en spennende siller. Vet ikke om det er noen gode talenter på juniorlaget som bør bli tatt opp?

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f