Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 13 nov 12, 09:27

Nå skal det sies at RBK skapte sjanser og spillemessig nok var det beste laget i den kampen. Godt keeperspill av Masalin og oppofrende innsats inne i 16-meteren berget seieren for FFK. Sandnes-Ulf fikk mer eller mindre spasere seg til de siste tre målene mot TIL. Synes kollapsen til TIL var et par klasser over.

Men jeg synes i grunnen dette er en noe unødvendig diskusjon. Mot slutten av sesongen vil alle lag som ikke lenger har noe å spille for, prestere noen dårlige kamper. Det handler ikke nødvendigvis om at man gir beng, men om at når man ikke har noen ekstra motivasjonsfaktorer (seriemesterskap, medalje, unngå nedrykk) tar man ikke lenger det ekstra løpet, den taklingen, den blokkeringen som skaffer laget ditt innkast oppe ved motstanderens 16-meter i stedet for at motstander får starte et angrep. Et lag som kjemper mot nedrykk, gir det lille ekstra i disse situasjonene. Dermed er det helt naturlig at kvalitetsforskjellen mellom nedrykkskandidatene og de andre utjevnes på slutten av sesongen.

Tidligere i sesongen ville fort Hønefoss, Sogndal, Ulf og vi alle tapt mot de motstanderne vi skal ha til helgen. Denne gangen blir jeg ikke overrasket om flere vinner.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f