Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 12 nov 12, 23:18

Jeg tror følgende:

Vi slår Molde. Som sagt håper jeg virkelig at vi kan mobilisere maksimalt slik at vi slår Molde som ikke har noe å spille for og som skal ut i viktig Europacupkamp noen dager etter.

Straffe-Sulf slår Aalesund. Desverre tror jeg dette basert på at Aalesund har vært rævva i det siste og at Straffe-Sulf har vunnet kamp etter kamp.

Sogndal slår Brann. Desverre tror jeg Sogndal får det nødvendige målet (kanskje i det 95 minutt) som er nok til å senke et Brann-lag som heller ikke har vært gode i det siste.

Rosenborg slår Hønefoss. Jeg tror Rosenborg reiser seg siden de har fått mye pepper for elendige kamper i det siste og det begynner å bli mye murring mot Jønson. Hønefoss har jo også vært ræva i hele høst.

Hvis dette står seg vil anken til Hønefoss vedr poengtrekket bli direkte avgjørende siden vi har dårligere målforskjell enn hva de har.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f