Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 11 nov 12, 20:02

Helt pertfekt for oss folkens. Jeg håpet at Godset tapte idag,for da kan Molde konsentrere seg om Europa liga. Kampen imot Molde ville blitt MYE tøffere for oss,HVIS Molde måtte vinne over oss. Nå har vi store muligheter til å klare kvalikk...ja t.o.m sikker plass.

Sogndal MÅ avgi poeng hjemme imot Brann----noe som er usikkert...jeg tror Sogndal vinner. Da er vi avhengig av hjelp ifra Aalesund,som møter Sandnes hjemme. Jeg er overbevist om at Aalesund vil avslutte med stil,og hjemme har de ikke mange tap iår. Hele Aalesund vil heller ha FFK i TL enn Sandnes eller Sogndal.

Vi MÅ vinne imot Molde,og Molde skal spille imot Køben rett etter at vi har spilt imot hverandre. Fordel oss. Nå MÅ folk møte opp på Stadion ,i siste kampen....forventer 8-9 tusen ,som heier oss fram til seier. Ha en fin kveld folkens ...deilig med seier,og takk RBK :)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340