Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 10 nov 12, 23:00

Opprinnelig postet av Kai Roger

Sakset fra RBK forumet - en som kaller seg Rånny skriver dette:

Beklager at jeg sier det, men om vi taper denne kampen er helt likegyldig for meg.

Jeg vil heller ha Fredrikstad oppe, som som regel har over 10 tusen tilskuere, i motsetning til Sandnes som har 2-3. 

Og om vi skulle tape, så er det bare et pluss i hadebraJJ-boken.

Jeg jobber på en plass hvor det er mange fotballinteresserte fra hele landet, og de jeg har snakket med vil også heller ha FFK enn Ulf. Det er nok bare rogalendinger som heller vil ha Ulf. Selv om over 10 000 er bom (vi har ikke vært over 10 000 i år, men hadde vel fått det med hjemmekamp 16. mai) er FFK et lag de fleste med fotballinteresse i Norge har et forhold til. Sandnes-Ulf er det ikke. Jeg tror at selv flertallet i Sandnes er av holdningen "det e løye å ha tippeligalag", men egentlig er fornøyde med å ha Viking.

Men det hjelper ikke. FFK er ute å kjøre, og så lenge RBK-spillerne ikke deler Rånnys tanker kommer vi til å få en tøff oppgave i morgen. Men at RBK i realiteten er sjanseløse på seriegull, og at de har en del forfall i spissrekka (Prica utestengt, Tarik bekreftet ute, Chibuike muligens ute) taler til vår fordel.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340