Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

madserazzi

Juniorspiller

Ble medlem: 12 mai 09
Innlegg: 117

Lagt til: 08 nov 12, 20:08
Endret: 08 nov 12, 20:13
Endret av: madserazzi

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Det må da være fler enn meg som mener det er noe suspekt med at ett lag får 20 straffer på 2 sesonger(og denne er ikke slutt enda). De siste 3 sesongen har snittet straffer til hvert lag vært ca 3 pr sesong.

 

Oh yes. Hersker ingen tvil om at dette er game plan. Om ikke lagets, så ihvertfall angjeldende spillere som til stadighet blir "fellt".

Problemet er at så lenge straffe blir tildelt, er strategien lovlig, ergo er det bare å fortsette uten å se seg tilbake.

Tviler på at praksisen vil føre til endringer i dommerstandens føringer(norske dommere er forøvrig stort sett hinsides rævva, men det er vel egentlig ligaen og, så sånn sett fortjener de vel hverandre), da jeg ikke har sett noen andre lag som har oppført seg slik før(jfr korttidsminnet). 

Men, og det er et stort men, absolutt alle andre involverte som bryr seg bør sørge for å gjøre et så stort nummer av dette som mulig. Ved alle anledninger bør det deles ut rimelig med tyn og litterært buksevann(tøfflus terminologi), så er det å håpe på at de føler på det selv etterhvert. Er ikke morsomt å bli stemplet som usportslig og juksmaker over tid. Er dog redd for at det må rimelig kraftig lut til, da bl.a Høiland er en usportslig dass. Har aldri sett han involvert i en kamp uten at han hiver seg ned og gaper på straffe.

 

Han var en av spillerene Røssler (finnes det tøddler på padda?) siktet til mot viking den gangen da han sa i intervjuet med TV2 etter kamp at han synes egne spillere burde lære seg å stå mer på beina. Tror det var etter en borteseier mot viking.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f