Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 08 nov 12, 13:24

Dette er en kamp vi MÅ vinne,også håper jeg faktisk at Sandnes og Molde vinner. Da må vi håpe på at Aalesund har 'dagen',og slår Sandnes hjemme i siste serierunde. Mens vi møter Molde,som allerede er seriemestere. Og møte et toppet Molde lag i siste serierunde,ser jeg på som en litt umulig oppgave. Til det er troppen,og spillerne til Molde for gode.

Molde satser 100% på å vinne serien,så selv om de skal ha Køben noen dager før møtet med oss,tror jeg de sparer spillere der,HVIS de trenger 3 poeng hos oss.

Hjertet mitt sier at ingenting blir avgjort før i siste serierunde,og folk virkelig mobiliserer,og møter opp i hopetall. Men 'hjernen' min sier at dette er kjørt allerede etter kampen på søndag. Jeg tror nemlig at Sandnes klarer et poeng eller 3 imot Godset. Sandnes har minus 11 i målforskjell,mens vi har minus 16....så ikke no hjelp å få der.

EN DRØM: tenk dere 12000 på stadion i siste kampen imot Molde. Vi scorer på alle våre sjanser,mens Sandnes går på en smell Tongue out


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340