Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 08 nov 12, 09:00
Endret: 08 nov 12, 10:26
Endret av: kanogvetalt

Opprinnelig postet av Oleg

Når straffene er så klare som de var i kveld syns jeg det er litt rart å starte egen tråd om dette.

Staffene til Sandnes er ikke grunnen til at FFK ligger der de ligger.

Dette mener jeg er vrøvl. Hvis en spiller blir taklet ulovlig innenfor 16 meteren er det straffe. Hvis det er slik at angreps spilleren oppsøker forsvars spilleren og ikke omvendt, blir det en helt feil tolking av regelverket,

Det er tydelig at SULF har øvet på å få straffer, og at de begynte med det før fjorårs sesongen. Laget har i beste falkl vært en middelhavsfarer i Adecco tidligere. 

Det at de setter alle(?) straffene også tyder på at de trener mye på det også. Hvorfor skulle de trene ekstra på det, om de ikke hadde et sterkt fokus på å få straffer?

Høiland er den som er blitt felt ved 6 av 9 straffer. Alle 9 straffer ar vært utslagsgivende for kampresultatet.

Jeg mener at begge straffene mot oss, den de fikk mot Hønefoss og begge i går var meget billige og en feilvurdering av dommeren.

 

Og jo, det er st så definitivt straffene til SULF som gjør at vi ligger der vi ligger nå. Det er ganske enkel matematikk.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f