Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 04 nov 12, 11:38
Endret: 04 nov 12, 11:39
Endret av: Dokka

 

Som Varting så håper jeg det går bra med Sarpsborg (selvom jeg mener at navnet er tåplig) Men jeg har aldri skjønt denne drittslenginga. Hva ved FFK er det som er klysete? Og sarpen, hva gjør du på Ffksupporter sitt forum? Får du en pervers glede ut av å irritere andre? Kom iallefall med saklige argumenter.

Når det gjelder ME så vet man selvsagt at det ikke er en spiller vi har råd til, men det er lov å komme med drømmeforslag også. 

Jeg kan høre på hva dere synger i Sarpsborg når dere slutter å synge "blå og hvite er de beste". Når det er sagt så håper jeg S08 rykker opp i dag og at den nye treneren er like sympatisk som den gamle? Lykke til i dag Laughing

Så tilbake til tema: jeg vil ha en sympatisk trener som setter klubben i fokus og ikke sin egen person. Underholdende fotball er viktig og å få frem egne lokale talenter.

---------------------------

Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f