Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 27 okt 12, 11:16

Opprinnelig postet av Erikk

Men hvilke penger kan det satses tungt med?

Tja, om vi kan overtale en landslagskeeper fra 90-tallet til å gjøre comeback blir det jo tungt uten at det trenger å koste skjorta?

Fra spøk til seksløper, vi er nok dessverre nødt til å velge på hylla under de beste fortsatt, med mindre noen atter øser milde gaver inn i overgangskassa. Jeg må innrømme at jeg ikke har fulgt godt nok med på keeperfronten til å ha noen gode forslag. Jeg har sett Kristiansen i Haugesund bli nevnt. Han er vel omtrent jevngod med Masalin, men er han interessert i å returnere til Østfold? Vil tro han trives greit i Haugesund.

Våre egne eks-keepere Bråthen og Staw er neppe aktuelle. Bråthen er som nevnt skadet hele tiden, Staw har ennå ikke kommet tilbake til det nivået han hadde i 2008, og hvorfor skulle noen av dem ønske å komme tilbake til en klubb hvor de opplevde å ikke bli satset på den siste tiden de var her? Særlig Lasse fikk dessuten mye tyn fra publikum. Han forlot jo sågar klubben etter eget ønske.

Jeg ser for meg en 2013-sesong med Masalin som fast førstekeeper, og en ny og yngre mann inn som andrekeeper. Hvem kan jeg ikke svare på.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f