Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 11 sep 12, 23:30

Jeg skulle ønske Tarik eller Moa fortsatt hadde vært på banen. I det Riise fikk score seiersmålet, visste alle at det kom til å handle om hans person etter kampen. Sikkert fint for sunnmøringen sjøl, men synd for de andre på laget. Det var ikke slik at Riise dro seieren i land alene, så langt i fra.Men nok om det.

Laget viste fandenivoldskhet, men kvaliteten skorter det fortsatt på. Det er mange feilpasninger, spillere som fører ballen inn i en klynge av motspillere og ender med støttepasning eller lang ball framover i blinde, og vi har fortsatt ikke klart å luke ut det defensive slurvet som laget har vært plaget med en stund. På Slovenias mål er de norske forsvarerne i overtall tre mot to, men klarer altså likevel å rygge nesten ned på 16 meter og attpåtil lage frispark. Og for å krone det hele sleiver altså Wæhler ballen i eget mål når han skal måke bort returen fra Jarstein. Forøvrig en klumsete retur av Jarstein. Jeg savner Thorstvedt ...

Like fullt: Norge var bedre enn Slovenia, og seieren var fortjent. Selv om straffen var billig Embarassed

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340