Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 07 sep 12, 02:22

Hvor er 'vi' og 'klubbens beste' tankegangen hen? Leser om at en leder sier at alt er vel,mens nestleder sier at alt IKKE er vel......er disse to gutta på samme møte? Representerer de den samme klubben?

Klubben,tillhengere og sponsorer trenger HÅP og en TRO . Og da kan man starte med ÅPENHET,selv om jeg skjønner at A/S'et er reinspikka business,og ikke vil/har behov for den åpenheten vi forventer av klubben. Skal bli spenende å høre hvordan 2013 er tenkt,spesielt med tanke på publikum. Slik det er akkurat nå,håper jeg inderlig at folk støtter klubben,og ikke straffer den,selv om noen mennesker åpenbart ikke skjønner at FFK er helt avhengig av publikum på kampene.

Når det er sagt,snur det jo utrolig fort,og jeg håper at bunnen nå er nådd....vi tåler snart ikke mere negativitet. Bare se på hvordan spillerstallen gikk ifra 'helt forrferdelig' til 'veldig bra' med 2 signeringer den siste dagen,og seieren borte mot LSK.

Styrk markedsavdelingen. Det er åpenbart at klubben må ha flere og større inntekter,og da må man kanskje satse litt økonomi på å ansette folk der. Selv om det koster 1 million i lønnskostnader,så vil det tjenes inn igjen,ved at vi får flere,og større sponsorer. Hva sponsorer får idag,utenom noen hundre gratis biletter,aner jeg ikke. Og jeg tror at bedrifter krever noe helt annet idag,enn de gjorde for få år siden,da sponsorer nesten kun var med fordi de holdt med FFK.

Kanskje en ide å høre om Jacob Lund kunne kommet inn i klubben å hjulpet til med en plan? 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f