Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

nilz1

Knøttespiller

Ble medlem: 12 aug 08
Innlegg: 68

Lagt til: 05 sep 12, 15:23

Å gå ut på denne måten i all offentlighet er hensynsløst uansett agenda eller sak. Det er det vel liten tvil om.  Å si "stå på" til en person som frivillig tar på seg oppgaven med å forsøke å rydde opp i vepsebolet syns nå jeg er på sin plass uansett hvem det måtte være. For det er helt klart at det er langt mellom den eller de personene som har baller og guts til å gjøre det. Og - noen har forsøkt og tatt sin hatt og godt etter kort tid.

Kanksje litt feil av meg å påpeke at dette er dårlig PR for klubben da det meste har vært negativt vinklet å lang tid, MEN for meg virker det som helt meget dårlig timet utspill fra Rafn sin side. Og DET må faktisk jeg få lov til å mene, for meninger er det mange av her inne og mange burde ikke vært på trykk!

Følstad fortjener å få støtte på bakgrunn av at han faktisk ønsker å gjør en jobb for klubben. Til nå kanskje den viktigste på mange, mange år ved siden av KTE sin enorme innsats for å løfte oss sportslig opp av dvalen. Skal vi tilbake til glade dager med full stadion og gode fotballopplevelser MÅ vi lykkes nå for klubben, supportere, sponsorer og andre støttespiller (les frivillige) tåler ikke enda en "nesten godt nok". Da MÅ man tråkke på enkelte tær og det vil gjøre vondt for enkeltpersoner. Det gjelder bare å ha baller til å ta de vanskelige og upopulære avgjørelsene.  Ut i fra hva jeg vet så har Følstad den evnen, noe som for enkelte er vanskelig å akseptere.

Vi kan mene hva vi vil om å få klubben tilbake til folket, satse på unge lokale talenter osv..  Men vi må igjennom pest og kolera for å komme dit.... Det sportslige ser bra ut, og etter min mening har og gjør Jokke og Amundsen en kjempejobb. Synd at dette skal komme i skyggen av, noe jeg igjen må få si og mene, et dårlig timet utspill fra Rafn.

 

 

---------------------------

FFK og Manchester United

Sitat fra en legende: I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste 20 minutter i mitt liv. (George Best, the world's best footballplayer - ever!!)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f