Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5516

Lagt til: 05 sep 12, 13:33

Opprinnelig postet av T1974

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Og dette visst du mer om før? Regnskapstall fra aksjeselskaper ligger nå lett tilgjengelig på nett. der finner man også eierstrukturer.

Det er vel blank løgn å si at det er mer oversiktlig nå.

Med et klubbstyre som var ansvarlig for økonomi så var det ett budsjett. Der var alle inntekter og utgifter ført opp og dette gikk man igjennom på årsmøtet.
I dag vet ikke engang FFK klubb styre, eller medlemmene i FFK om hvor pengene kommer fra eller hvor de går.
På årsmøtet blir alle spørsmål blankt avvist om økonomi og det henvises til FFK Sport AS - der det er fullstendig hermetisert.

At FFK klubb solgte eierandeler er vel også sannhet med modifikasjoner. Værste AS krevde eierskap overført for å starte prosjektet på FMV tomta.

FFK Sport AS ble stiftet i 1997. Så allerede da mistet du oversikten du refererer til. Såvidt jeg vet solgte man ut eierandeler allerede året etter(om ikke samme år). Så mye for den løgnen!

Værste AS kom først inn som eiere i 2007, men da var eierskapet til klubben allerede betydelig vannet ut.

Ettersom klubben er aksjonær i AS'et mener jeg generalforsamlingen har krav på å se regnskapet til dette "datterseskapet". Dette er en sak mellom medlemmene og klubbstyret. En annen ting er at regnskapet for AS ikke er klart når klubben har generalforsamling, og derfor ikke tilgjengelig. Budsjetter derimot bør være klart.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f