Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 05 sep 12, 13:09

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Hva er det konkret som du hadde mer oversikt over/innsikt i tidligere?

Jeg er ikke interessert i å skulle lese regnskapstall eller dokumenter om eierstruktur for å opprettholde min interesse for FFK. , det er heller ikke hva jeg etterspør mht åpenhet.  Med åpenhet mener jeg en enklere struktur med en direktør og et styre som svarer for driften og en hovedtrener  som ansvarer for det sportslige og spillere som klubben eier og en klubb som eier sin egen stadio.    Istedet har vi en lokalavis som forsøker å grave frem hva som egentlig skjer og en klubb som sier at vi har ikke noe til spillerkjøp og så kommer det nye allikevel, sesong etter sesong.  

Jeg er klar over at dette sannsynligvis toget er gått og at det jeg etterspør er nostalgi, men  jeg tror det er mange som tenker som meg og som er lei...

Jeg skal også ta med at fotbalspillere med millionlønn og rådyre billettpriser er en del av pakka for min del.  

Idet man begynner med hjelpefiler og tootips når man lager en iphone-app så har man feilet i designfasen.

---------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f