Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5516

Lagt til: 05 sep 12, 11:22

Opprinnelig postet av DeKjök

Opprinnelig postet av arte et labore

Det finnes mange grunner til å bli likegyldig til sitt eget favorittlag. Sportslige prestasjoner kan være en av dem, men i denne byen så tror jeg nesten at de skuffende prestasjonene på banen likevel er utenfor en topp ti-liste over ting som gjør at folk begynner å bli (har blitt) likegyldig til FFK....

Innertier for min del.  For meg gjelder det også mer og mer fotball generellt.  Sportslig nedtur tåler vi, men fotball er altfor mye politikk, maktspill og penger.  Ulike styrer, AS'er, ublu kontrakter for skattesvindel, FFK AS og FFK Sport meg her og der.  Det hele preges av snarveier over alt.  Når har de egentlig tid til å drive med det de skal gjøre? 

FFK burde delta i Luksusfellen der de kunne sitte foran en tavle å se hva de har og hva de bruker.  

Jeg vil ha en klubb som er mer lokalt forankret.   FFK skulle ikke brukt penger etter salg på spillere utenfra nå, de skulle hentet opp det beste som er å oppdrive fra klubbene i Fredrikstad, de skulle satt av de pengene til talentutvikling i nærmiljøet og vært åpne om det og så heller rykket ned.  

All entusiasmen Eggen brakte inn i klubben for 10 år siden er svidd av...

 

Nå kan jeg ikke dy meg.

For det første er mye av grumset som kommer frem nå en konsekvens av feil som ble gjort fra 2002 til 2006(altså før man flyttet til Værste). Dessuten er klubben mer åpen nå enn den var på slutten av -90 tallet og begynnelsen av 2000 tallet. Det er en av grunnene til å vi nå vet hvor ille det står til.

 

Hadde man stilt de samme kritiske spørsmålene under oppturen, og krevd svar, så hadde det sett ille ut(men sjansen for å få svar var mindre). Jeg synes det er håpløst når såkalte supportere vender klubben ryggen fordi de selv har gått med skylapper i 10 år.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f