Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 05 sep 12, 09:33

Det finnes mange grunner til å bli likegyldig til sitt eget favorittlag. Sportslige prestasjoner kan være en av dem, men i denne byen så tror jeg nesten at de skuffende prestasjonene på banen likevel er utenfor en topp ti-liste over ting som gjør at folk begynner å bli (har blitt) likegyldig til FFK.

  1. Økonomisk rot som ikke ser ut til å ha noen ende
  2. Falske lovnader om at økonomien er på bedringens vei, for så kort tid senere for kontrabeskjeder
  3. Stadionavtalen som ser ut til å bli godkjent av amatører
  4. Ansatte som kommer og går på grunn av arbeidsforholdene
  5. En klubb som blir stadig mer og mer lukket
  6. Småkonger som skal bestemme alt og gubbeveldet ser ut til å være på vei tilbake
  7. Stadig gamle skjellett som kommer ut av skapet og som skaper bry
  8. Pressekonferanser og gode nyheter på vei som viser seg å være detaljer om uinteressante ting
  9. Talenter og andre gode spillere som blir solgt med en gang det kommer et bud, og hvor erstatterne gjerne er både to og tre hyller under de som dro.
  10. Og nå til sist at det viser seg at FFK-systemet har ett styre som bestemmer og har kontrollen på alt, og et som tydeligvis kun fungerer for det visuelles skyld.
  11. Sportslig nedtur

Jeg tror jeg aldri har følt meg så distansert fra klubben som nå. Aldri har jeg følt meg mer likegyldig heller. Aldri har jeg hatt mindre tillit til informasjonen som kommer fra klubben. Og aldri har jeg vel sett, hverken på stadion eller på TV, sett mindre FFK-kamper enn i år.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f