Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 05 sep 12, 09:25

Opprinnelig postet av niggle

Ikke at det har fungert så bra der borte, men på tide med en "Glazer-aksjon"?

Vel, den aksjonen har i hvert fall sørget for at Glazer-dynastiet går veldig stille i dørene ... mens de fyller sin lommebok.

Det er noen klare forskjeller her. Mens MUST og de andre som står bak kampanjene mot Glazer, har et klart ønske om at klubben skal selges til folk som er fans eller i det minste fotballinteresserte, og det faktisk har vært gjort forsøk på å stable sammen en investorgruppe med dette målet, så finnes vel ikke noe klart uttrykt mål for hva en aksjon her skulle gjøre?

Hva skulle målet være? At styret i Sport AS går av? Aksjonærene vil så sette inn et nytt styre med samme makt og mandat, men med andre personer.

At de øvrige pengesterke i byen, med Høili i spissen, kjøper hele stasen og betaler stadiongjelda? Nokså urealistisk. Tror ingen har et så stort engasjement for FFK at de føler det er verdt å gi Værste flere titalls millioner kroner rett på konto.

En ny organisasjonsmodell? Godt mulig det trengs, men lykke til med å skape en kampanje på tribunen med slagord for restrukturering.

Men for at ikke dette bare skal bli en oppstilling av mine egne spekulasjoner om hva du tenker på kan jeg jo spørre mer direkte: Hvilket mål ser du for deg at en slik aksjon skal ha?

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f