Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Larifari

Knøttespiller
Ble medlem: 30 okt 08
Innlegg: 74

Lagt til: 27 aug 12, 21:15

Opprinnelig postet av Haarek

Opprinnelig postet av Larifari

Opprinnelig postet av Haarek

Lurer mye penger klubben har spart på å "gi bort" dem beste spillerene? Nå går det rett i dass. Det nedrykket koster kanskje mer enn det?! Nei faen ta dem som har satt klubben i denne situasjonen.

Lurer på hvilke spillere du sikter til. Tarik salget hadde ikke FFK noen inflytelse over. Askar og Thomassen var på utgående kontrakter og var ikke interessert i å forlenge. Da er det etzatz igjen.

Dem ble solgt for små penger,og har ikke hørt noe om at Askar ikke ville forlenge.Uansett så er det vel viktigere å bli i tippeligaen enn å selge for dritt og ingen ting,og rykke ned!Det koster vel mer det eller?????????????Bedre å rykke ned mener du?

Mener absolutt ikke at det er bedre å rykke ned. Men ser ikke helt hva som kunne vært gjort anderledse med tanke på spillere ut denne sesongen med de økonomiske rammene som er. Askar og thommasen ville gått som bossmann til sommeren uansett. Da er det bedre å få inn midler til å styrke stallen mer langsiktig. Salget av hussain er det eneste jeg kan se at FFK kunne unngått, men om salget av hussain gjør det mulig å hente inn flere spillere for å redde plassen uten å gå konk mener jeg det også var et fornuftig valg. Er jo nettopp manglende hensyn til rammebetingelser som har vært problemet i forrtiden. Hussain mot alesami, nenad og tripic er ikke et dårlig bytte i den situasjonen vi er i nå. 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f