Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 24 aug 12, 14:45

Opprinnelig postet av scheien

 virker ikke veldig profesjonelt det som skjer nå. er selvfølgelig klar på det økonomiske i klubben, men jeg syns de burde hatt 7-8 spisser på blokka, og da 7-8 spisser som kunne vært aktuelle i forhold til økonomien vår.

 

Jeg tror ikke det er mangel på profesjonalitet, heller mangel på økonomiske midler. Handlefriheten er så begrenset at klubben må velge på nederste hylle desverre.

Derav følger at eventuelle nye først kommer inn like før vinduet stenger, og vi vi vil nok fortsatt se at vi har et lag som totalt mangler samhandling og struktur.

Tråden heter overgangsspekulasjoner/drømmer. Virkeligheten er ingen drøm men et mareritt. FFK har i løpet av et par sesonger kvittet seg med spillere som kunnet vært stammen i et gull-lag. Jeg gremmes.

Vi sitter igjen med en klubb med katastrofal økonomi, splittede supportere, et lag uten kontinuitet og et klubbsystem hvor det ifølge Demokraten fortsatt utøves korridormakt og hvor en ledelsesgjerning nærmest er umulig.

Da faller i alle fall forventningene og framtidstroen hos meg. (Håper jeg slipper å få motinnlegg  som omtaler mine innlegg som dritt og går til personangrep. Mener ikke deg Scheien) 

---------------------------

Intriger splitter mer enn samhold forener....


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340