Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Fredrikstadsupporter

Bedriftsspiller

Ble medlem: 09 aug 12
Innlegg: 5

Lagt til: 21 aug 12, 22:54

Opprinnelig postet av hasse33

Jeg må bare si at jeg finner det litt pussig med tre nye forumdeltagere som har dukket opp her som T1974, Bjørn1 og  Fredrikstadsupporter. Etter hva jeg kan se har de kun brukt dette forumet til emne om: "Dagens F-B, 18 august" tråden og aldri kommentert noe annet her på ffksupporterforum.net. 

Samtidig synes jeg det er litt rart at Holters (som virker som en bra mann) eller Rafn har kommentert noe her på dette emnet.

Synes noen av de tre "nye" er veldig positive til "Værste". og ja ...jeg innrømmer også at jeg er veldig glad i konspirasjonsteorier Cool

 

Ja, ja, Hasse.  Var også en måte å ønske folk velkommen til forumet på:  "Er dere ikke enige med meg så ligger det noe mystifistisk bak".  :)

For min del så har jeg vært registrert på forumet tidligere, men siden jeg også har litt andre ting å gjøre i perioder så har både brukernavn og passord gått i glemmeboka og jeg måtte registrere meg på nytt.

Når det er sagt så er nicket valgt veldig bevisst.  Jeg er medlem i FFK (et av de alt for få dessverre) og veldig opptatt av at klubben skal bestå, vokse og være et samlingspunkt for oss som hører til her.  At fotball ikke er min eneste interesse her i livet gjør nok at jeg skal avstå fra å diskutere spillere, laguttak og sånt.  Men jeg lar meg gjerne underholde og er derfor fast på stadion.

I den grad jeg har vært positiv til Værste - eller blir oppfattet sånn - så er det kanskje fordi jeg mener at det hjelper lite å dvele ved det en ikke kan gjøre noe med.  Klart en kan diskutere, men realitetene er at det foreligger avtaler som er juridisk bindende.  Da er jeg mer opptatt av det en kan gjøre noe med.  Og det ALLE kan bidra med er positiv tankegang, gode idèer, møte opp på stadion ..... Og melde seg inn i klubben og ta diskusjonene der hvor de kan bære frukter.

(Demokrati kan selvsagt være noe herk når en er i mindretall, men skal en kunne påvirke i nevneverdig grad så er det der beslutningene tas.)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f