Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 21 aug 12, 17:03

Noen tanker:

Sponsorer er ikke like interesserte som før,da de ser at penga ikke går til Sport,men til 'noe annet' ingen helt vet. Klubben sliter dermed med et dårlig rykte,og ingen bedrifter vil assosieres med dette rykte.

Jeg tror,hvis mulig,at klubben burde gå tilbake til røttene,og være en KLUBB,uten A/S. A/S,ser ut til å være en finurlig måte,og budsjetere på.,og det er nok store kostnader til drift,ikke minst lønn i et A/S.

Nå er ikke jeg ekspert på sånne A/S'er,men med 50 millioner i omsettning,MÅ vi vel ha en eller annen form for styring. Vi MÅ ha daglig leder ansatt,og ikke minst på markedsbiten. Finnes det andre muligheter enn å ha et A/S,til å håntere dette her?

Jeg tror som sagt,at hvis Klubben,gikk tilbake til røttene sine,og ble en klubb for alle i Fredrikstad,ikke minst for medlemmene sine,ville også næringslivet i større grad innvolvere seg også. Slik det er idag,vil jo ikke bedrifter betale,for at Værste skal bli større og sterkere.

En ide,er å leie Stadion,til en leie ,som er tillpasset klubbens økonomi. Kanskje en ide,og kunne betale en viss prosent andel av omsettning,i leie? Jeg mener 3-5% av omsettning er akseptabel leie.

Det mange av oss ønsker oss,er jo at det snart blir en slags forutsigbarhet i Klubben vår. Vi ønsker at vi kan se framover,og kan drømme om en cuptriumf,og kanskje en god plassering i serien noen år. For potensiale er jo her i byen.......Det vikrigste er på plass,nemlig interessen,og publikum. 

Vi har noe få klubber i Norge har,nemlig publikums interesse. Er kun Bergen som kan sammenlignes med Fredrikstad. Tenk hvilket utgangspunkt vi har. Hvis vi itillegg kunne få forutsigbarhet ,så har vi alle muligheter til å prege norsk fotball. For det er nettopp det dette dreier seg om,FOTBALL. Fredrikstad FotballKlubb preges desverre av mye mere annet enn Fotball de siste årene. 

Til slutt: Hvis det som er skrevet her inne og i media stemmer,ser jeg ingen annen mulighet enn at klubben løsriver seg ifra denne Stadion A/S,Værste A/S selskapene,og blir en KLUBB igjen. Da tror jeg mange folk kommer ned ifra gjerdet,og vil støtte klubben også,og mange av de som er hjemme ifra kamp idag,vil komme tilbake også. Vi må prøve å la KLUBBEN bli for alle i byen,og folket må ta klubben tilbake.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f