Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

suggas

Juniorspiller

Ble medlem: 23 aug 09
Innlegg: 79

Lagt til: 21 aug 12, 01:11

Hvis det viser seg at avtalen Værste har med FFK er særdeles gunstig for de, men prøver å hemmeligholde denne eller sår tvil om hva som står i den, er det ett høyt spill av Værste. Hvis det viser seg at josimar og finansavisen har rett, er de så godt som ferdige i byen og har ødelagt det meste for seg selv. Derfor håper jeg for deres del at det som stod i FB på lørdag er korrekt. Ellers så vil jeg si at artikkelen som stod i FB på lørdag forvirrer mer en den forklarer. Som flere hevder kunne den likegodt ha skrevet av Værste selv. Ingen vil stå frem og belyse saken fra flere sider, ikke er josimar og finansavisen sine argumenter vedrørende avtalen tilbakevist. Kanskje har FFK ødelagt for seg selv etter flere år med betydelige overforbruk? Er det derfor det ser mørkt ut i dag? Hvis man ser på FFK idag så har de solgt flere gode spillere, har lave lønninger og liten stall og administrasjon og ikke betalt det de skal til Værste. Allikevel kan man håpe på at man driver i null iår. Hva med neste år da har man ikke samme potensiale i spillerstallen mht salg. Da vil man jo gå dyktig i underskudd. Hvor blir det av pengene? Spilleinvest vil ikke være med lenger. Hvorfor det og hva vet de som ikke vi vet? Kanskje de ser at pengene går til Værste? Hele rapporten som firmaet som gikk gjennom avtalen med FFK og Værste blir en del av denne holdt tilbake. Hvorfor det ? Alle disse ballene som svever der oppe i det blå blir det bare flere av. Ingenting er landet. FB skulle aldri har skrevet om avtalen på lørdag da ingenting som står der er forklarende. Konspirasjons teorier eller ikke. Dette må komme frem i lyset før FFK igjen får ett positivt omdømme, og man kan igjen bygge merkevaren FFK og sponsorer og publikum kommer tilbake. 

 

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f