Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5390

Lagt til: 18 aug 12, 21:07

Selve avtalen med Værste er det ikke noe i veien med og det er absolutt ikke noe galt i at Værste eier over 90% av FFK Stadion AS i dag. Det jeg ser som problemet er hva som ble kommunisert når byggingen ble vedtatt. Da spesielt det at vi skulle få en tomt på Værste mens vi i realiteten sitter igjen med taket til Rema 1000.

Jeg tror mange trodde at vi skulle få leieinntekter fra næringslokalene under stadion og at vi skulle eie eget klubbhus. Vi får nå ingen leieinntekter og må betale flere millioner i året for leie av klubblokalene. Har ikke peiling på om den avtalte leien er høy eller ikke, men den er i hvert fall høyere enn det man trodde man måtte betale når stadion ble vedtatt.

Følstad sier at vi styrer mot et nullregnskap i år. Hadde vi ikke hatt leien til Værste for klubblokalene hadde vi klart å styre mot det samme selv uten spillersalg av Hussain og Tarik (Tarik ble solgt etter at Følstad først sa at vi styrte mot null). Neste år har vi ikke slike spillere å hente inn millionbeløp for og da blir det igjen problematisk å gå i null.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f