Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03
Innlegg: 367

Lagt til: 18 aug 12, 18:04

Opprinnelig postet av kanogvetalt
Og hvor konkurransedyktige kan FFK være med disse kostnadene? Hva betaler andre TL klubber? Hva når man skal begynne å  betale på lånet?

Dette er de viktigste spørsmålene. Ikke om det FFK eier/vil komme til å eie er riktig i forhold til markerdsverdier etc. Det er kun ETT kriterium som gjelder: Hvor gode betingelser har klubben for å levere et godt sportslig produkt - vinne fotballkamper, kjempe om titler og medaljer, begeistre supportere og byen? Det finner i alle fall ikke jeg svar på.

Om det er slik at man har fått et jævlig flott og verdifult hus til gunstige betingelser - hjelper det om man ikke har råd til å holde det og leve ved siden av? Men jeg aner ikke om det er tilfelle, hadde håper å få svar i artikkelen. Synes det blir mange gjentakelser. Værste & co sier de har  pøst ut penger på FFK og virker oppriktig skuffa over kritikken. Klubben på sin side har skåret inn til beinet og enda lenger, og har en skrapet spillestall. Er det da slik at det har vært svidd et sykt antall millioner på de 5 årene vi har vært på den nye stadion?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f