Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Satch

Juniorspiller
Ble medlem: 10 nov 09
Innlegg: 172

Lagt til: 18 aug 12, 16:13
Endret: 18 aug 12, 16:17
Endret av: Satch

[quote=Fredrikstadsupporter]


Nå er jo de faktiske forhold klubben må forholde seg til fremme i lyset.  Hva de andre klubbene betaler blir litt mindre interessant. 

/quote]

Vi sitter med 3 tvilsomme og ènsidige framstillinger, Finansavisen, Josimar og FB. FB's vinkling står i sterk kontrrast til de to første. Hva får deg til så bastant å tro at det er FB's versjon som er "sannheten"?

Jeg håper som deg virkelig at det er det - men jeg sluttet å være naiv i 15-års alderen (Og det er mange år siden:) Poenget er at FB her kunne bidratt til å skape felles virkeligshetsoppfatning (og derigjennom ro) gjennom et bredt og gravende søkelys, men valgte i stedet i stor grad å være ensidig talerstol. Hvorfor?

Så lenge det er så sterke interesser involvert, og så mye penger i omløp, så har jeg problemer med å stole på ensidige framstillinger - det være seg i Finansavisen, Josimar...eller FB. Man får da mistanke om partsinnlegg. Og det er det jo slett ikke sikkert at det er! Men FB har nå sådd den tvilen. Dessverre.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f