Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Satch

Juniorspiller
Ble medlem: 10 nov 09
Innlegg: 172

Lagt til: 18 aug 12, 15:11
Endret: 18 aug 12, 15:39
Endret av: Satch

Opprinnelig postet av Fredrikstadsupporter


Dagens artikler er faktisk noe av det beste og mest oppklarende FB har trykt noen gang.

(Bare få redaktøren til bli like seriøs også nå så er mye gjort)

Dette er jeg helt uenig i.

Det kan godt være at dette er den hele sannhet – jeg håper virkelig det, uten her å ta stilling til kostnadsnivået i avtalen. Men så lenge mye av greia i FB er en talerstol for synspunkter fra ”den ene siden” og den eneste kritiske kommentaren er noen få ord fra Holters så blir jo ikke dette akkurat ”bred og gravende” journalistikk.  Regner med at det er det Mr. ”KanOgVetAlt” aka Einstein sikter til.

Er det sånn at man ikke får noen av kritikerne til å uttale seg, så er det jo lov for journalistene i en så åpenbart betent sak til å grave selv – og komme med sine egne uhildede meninger og oppfatninger. Så kunne heller de aktørene som vil uttale seg komme med sitt i etterkant.

Det har Finansavisen og Josimar gjort – og Finansavisen ble behørig og seriøst imøtegått etterpå på bakgrunn av hva de faktisk skrev.

Skal det bli ro rundt denne saken og med håp om full ”samling i bånn” rundt klubben må man også ta tak i og oppnå en felles virkelighetsoppfatning av de helt grunnleggende tingene rundt stadionavtalen og stadionetableringen, som f.eks :

- Man må forklare linjene fra det som ble kommunisert for valg av Værste-alternativet og fram til det som er virkeligheten i dag. Herunder grunnlaget for Høili's advarsler den gangen.

- Hva hendte med tomten som ble gitt i gave, og som nå "fra den andre siden" blir framstilit som kun en murflate-seksjon 5 meter over bakkenivå?

Disse tingene er jo ikke satt søkelys på i det hele tatt.

Dette er knapt nok halvgjort ærbe’ av FB.   

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f