Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 13 aug 12, 01:40

Opprinnelig postet av Gargamel

Opprinnelig postet av Kai Roger

Fikk ikke sett kampen,da jeg er i Drammen,og her har de ikke fotball kanalene.

Hadde 'kalkulert' med tap i Stavanger,og venta heller ikke seier imot TIL hjemme,så ifølge mitt regnskap,ligger vi 3 poeng i pluss.

Vi fortsetter å ha flaks,selvom vi taper...da både Sandnes og Sogndal taper. Sandnes er vel det laget som har desidert dårligst form nå. Nå er det en pause,som jeg har ment tidligere,kommer veldig beleilig for oss. Mest sansynlig får vi inn en eller to spillere,som kan spilles inn i laget de neste 10-12 dagene.

Alt i alt.....selv med tap, 'vant' vi idag,da de andre laga også tapte. (tenker på de vi må kjempe imot for å unngå adeco)

du er klar over at vi fremdeles er på direkte nedrykk. og at ulf har en kamp mindre spilt ?

 

 

Jada..mot Gutan hjemme.......og med den formen Sandnes viser om dagen (værre enn vår) så tror jeg ikke på hjemmeseier der. Men jeg kan selvfølgelig ta feil. Poenget er jo også å se mulighetene som finnes,istede for å se negativt på ting. (ikke myntet på deg spesielt,altså :)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f