Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 12 aug 12, 20:06

Resultatet i dag var styggere enn kampbildet skulle tilsi. Men sjeldent har nettopp resultatet vært viktigere enn prestasjonen. Heldigvis taper både Sandnes Ulf og Sogndal, så avstanden opp er den samme.

Jeg vet ikke om jeg skal tenke det er alarmerende eller betryggende at vi faktisk spiller tilnærmet jevnt mot et formsterkt Viking på bortebane, men samtidig taper kampen 0-3. Vi fortsetter å slippe inn veldig mange enkle mål, og det kan fort vise seg at vi trenger 2-3 mål i snitt pr. kamp fremover for å få poeng. Hvem skal da score disse målene? Vi har i sommer mistet våre to beste offensive spillere og poengplukkere i Hussain og Tarik. I dag savnet vi både Hussains kreativitet og ikke minst Tariks bevegelighet på topp. Det er opplagt at Joacim Jonsson & co. må lykkes ekstremt godt når det skal hentes inn 1-2 spisser. FFK har aldri før hatt mindre å kjøpe for, og samtidig må de gjøre sitt beste spisskjøp siden Markus Ringberg ble hentet til klubben. Dessverre har FFK mislykkes oftere enn de har lykkes i å hente målfarlige spisser i nyere historie. Jeg er redd vi må lykkes med spisskjøpet denne gang for å berge plassen, med mindre Sogndal/Sandnes Ulf fortsetter tapsrekken.

For øvrig er det på tide at Momo får mer spilletid, og Halvorsen mindre.

Også fornøyd med Lars Grorud som gjorde han habil debut. En kriger som vi kommer til å få bruk for.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f