Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 10 aug 12, 23:13

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av wergis

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Vi har lov å være skuffa idag folkens, men ikke svartmal alt.. har en følelse av at noen har noe på lur.. ;)

 

for min del kunne ronaldo vært overraskelsen, men det endrer ikke mitt syn på et tåpelig karrierevalg av tarik.. Sorry tarik, nå bomma du grovt.

Det er jo ingenting i veien med karrierevalget til Tarik. De aller fleste er vel enig i at RBK er et stort steg opp fra FFK. Det er uttalelsene til Tarik om at FFK er den eneste klubben han skal spille for i Norge som er casen her. 

Riktig karriere-move av Tarik. Håpløs timing. 

Ærlighet varer lengst.

Slik situasjonen er blitt med det fallerte FFK så kan man ikke kreve at Tarik skal være bundet av en følelsesladet ytring for lang tid siden.

FFK har utspilt sin rolle som en viktig aktør i norsk fotball for lang tid ser det ut til. Da kan man ikke forvente at klubbens juvel, diamant eller hva man kan kalle ham skal fortsette å spille i kaosklubben FFK.

Han har sin karriere å ta vare på, sin framtid, det er nå han har muligheten. La ham få ta den muligheten han nå har, slike muligheter vokser ikke på trær for ham heller, tiden hans er nå.

Og....

Hvis vi ser på hvilke spillere FFK har solgt, sluppet, gitt bort i løpet av de siste år så ser vi hva vi supportere har gått glipp av. Da ser vi hva som har blitt skuslet bort, en historisk mulighet til å skape et storlag.

Hva skal vi med den flotte stadion egentlig?

---------------------------

Intriger splitter mer enn samhold forener....


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340