Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

nilz1

Knøttespiller

Ble medlem: 12 aug 08
Innlegg: 68

Lagt til: 09 aug 12, 13:39

Nå er det på tide å stoppe hetsen av Tarik og klubben vår. Dersom Tarik velger å dra videre i sin fotballkarriere er det et valg han helt sikkert har tatt etter nøye overveielser.  Han fortjener å spille på et bedre lag en hva FFK er i øyebliket og faktisk skylder han oss ingen ting.  Det er lavmål når enkelte mener at han har løyet er en judas osv... 

Tarik fortjener en hilsen med takk for hva han har gjort for FFK, faktisk burde han strengt tatt ikke vendt tilbake til FFK etter oppholdet i Hernveen. Etter låneoppholdet i LSK er jeg helt sikker på at både de og andre allerede da ønsket Tarik's sine tjenester. Han valge FFK og Tom Freddy Aune, han valge ikke deg og meg... eller andre såkalte supportere som tenker mer med hue mellom bena enn med hue over skuldrene....  

Som fotballspiller kan Tarik enkelt erstattes dersom Jokke & co ønsker det, med litt midler selvsagt, men som samlingspunkt, medieperson og kjæledegge for supporterne kan han bli vanskelig å erstatte....

Vi må ha forståelse for de grep som den sportslige ledelsen må ta i disse tider for at klubben skal kunne drives sunt i framtiden og en gang langt der framme igjen bli omtalt med respekt og ærbødighet. Dessverre kan det ta lenger tid før massen av korttenkte supportere forstår hva som skjer....

Ønsker Tarik lykke til i RBK og håper vi får se han i Champions League i framtiden. Han vil for alltid være en helt og velkommen tilbake til Fredrikstad Fotballklubb. Samtidig vil jeg også takke Jokke & Co for at de forsøker å gjenreise vår stolthet etter mange års vanstyre.....  Snart er vi en handlekraftig klubb som toppspillere vil ønske å spille for!!! 

 

---------------------------

FFK og Manchester United

Sitat fra en legende: I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste 20 minutter i mitt liv. (George Best, the world's best footballplayer - ever!!)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f