Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 09 aug 12, 11:48

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Ebenfalk2

Tarik kan dessverre brenne et visst sted der det er jævli mye varmere enn i Fredrikstad.

Tarik er ingen FFK-helt og FFK-legende, han er en jævla dritt som svikter hele byen Fredrikstad.

Jeg håper han knekker benet på 8 steder i første kamp for RBK og blir ute i 3 år. Bye bye!

Nå synes jeg dette nærmer seg et nivå som ikke bør stå uimotsagt.

Ja, det er lov å være skuffet, men noe verdighet må vi da vise Tarik. Han har foretatt et valg og klubben har foretatt et valg, kanskje presset av avtalen med Heerenveen. I den situasjon FFK er i nå så kan man ikke kreve lojalitet av en spiller som har et potensiale som Tarik har, han må, som alle andre gjør, også tenke på seg selv.

Jeg ønsker kjernekaren og forbilde Tarik all lykke i RBK, for forbilledlig er denne karen, det har han vist i all sin fremferd både på og utenfor for banen.

Så folkens, ikke si/skriv noe dere vil angre på senere. Men som sagt i frustrasjonen så kan man gå litt for langt, med noen går lengre en dette også desverre.

Som sagt, jeg ønsker Tarik all mulig fremgang. Samtidig vil jeg understreke at jeg ønsker RBK all mulig tilbakegang, jeg ønsker ikke at vi skal tilbake til Rosenborgs støvsugertid da de hadde hele Norge var som et eneste farmerlag. Gledelig at Molde røk i går, gledelig vil det være hvis RBK ikke når EL. Da må også disse klubbene ta tæring etter næring til en viss grad,om ikke til de grader slik som FFK, som er inne i en saneringssituasjon, og da mener jeg hele klubben kan være i ferd med å bli sanert bort.

Men noen lyspunkter er det: Tydeligvis har man en handlingskraftig ledelse/styre på plass som gjør og må foreta upopulære valg, og det ser ut som om det allerede i år gir resultater i form av sterkt forbedrede regnskapstall. Dette er positivt og kan gi noe mer fremtidstro.

En fremtidstro som er voldsomt svekket grunnet klubbens rammebetingelser og handlingspotensiale. Med de arenakostnadene man er bundet av så tyder alt på at den sportslige satsningen vil lide i mange år, når hovedfokus ikke ligger på å ha sportslig framgang, men å overleve som klubb. Når det gjelder Værste`s rolle i denne saken så bør vi ikke glemme at de i allefall 2 ganger har vært inne og gitt kunstig åndedrett. Er det ikke snart på tide med en "by-pass"-operasjon?

Og fremtidstroen blir ikke styrket når de som kunne bidratt til å få klubben dit vi alle ønsker overhodet ikke kan ha en dialog, grunnet de fastlåste situasjoner som vi alle kjenner.

Uverdig, tragisk og deprimerende at dette slår bena under det potensialet som finnes i denne vakre byen, med de stolte tradisjoner og det sterke engasjementet.

Det skal bli spennende å se sesongkortsalget neste år, uansett hvilken liga FFK spiller i.

Det ble litt off-topic, men jeg synes det hadde noe sammenheng med temaet uansett.

---------------------------

Intriger splitter mer enn samhold forener....


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f