Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Jabbie

Knøttespiller
Ble medlem: 20 aug 11
Innlegg: 67

Lagt til: 09 aug 12, 01:32
Endret: 09 aug 12, 01:45
Endret av: Jabbie

Faen. Husker godt jeg selv var på avskjedskampen hans før han gikk til Heerenveen, var det i 2008 vel. FFK var hans eneste lag i Norge og alt var hurrahurra. Har vel sagt dette flere ganger i ettertid også. Men helvete heller, klarer ikke være bitter på en som har gjort så mye for FFK. Han blir neppe den legenden han kunne blitt nå, men jeg håper uansett at han kommer tilbake og avslutter karrieren i Fredrikstad. Kan forhåpentligvis rette opp litt av 'sviket' flere føler nå...

Pescara kan han umulig ha fått noe bra inntrykk av, i hvert fall. RBK kan komme inn i Europacupen, men tippeligaen foran Serie-A henger jo uansett ikke på greip. Landslaget er det eneste vettuge argumentet for dèt. Havner vel i Brugge sammen med flere av RBK-spillerne om et par år.

Lykke til.

Ellers er vi nå heng avhengig av at de andre gutta på laget bretter opp ermene. Nå som Tarik og Hussain er vekk er det Halvorsen og Valencia med 2 mål(!!) hver seg som har scoret mest for oss i år. Da hjelper det ikke stort at omtrent hele laget har putta et hver. Vår nye venstreside virker spennende om ikke annet. Sandnes-Ulf har 1-3-6 på de siste 10 så kvalikkplass regner jeg nesten med vi tar, minst.

Off-topic dette på slutten. Sikkert andre tråder som er mer passende, men lar det stå her nå.

 

---------------------------

(Brukernavnet var ganske tilfeldig)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f