Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 03 aug 12, 21:59
Endret: 03 aug 12, 23:57
Endret av: Holters

Som enkelte her inne allerede vet kommer det en interessant artikkel om FFK i nyeste utgave av Josimar (6/2012). Har selv bidratt litt med forfatternes planlegging av artikkelen/temavalg mv.

Jeg vet ikke nøyaktig hvilken dato bladet blir å finne i butikk. Det vil også etterhvert bli mulig å kjøpe bladet/deler av det på nettsidene josimar.no

Josimars omtale:

Opprinnelig postet av Josimar

Ikke bare går det dårlig på banen, utenfor matta er ståa enda dystrere for Fredrikstad fotballklubb. For noen år siden så fremtiden lys ut: Klubben, byen og supporterne skulle få et eget stadion. Men det nye anlegget på Kråkerøy er i ferd med å ta knekken på klubben. Utgifter opp mot 18 millioner kroner i året i stadionleie – og det på en stadion de eier 0.7 prosent av. Hva skjedde med gaven? Er klubben blitt lurt av lokale forretningsfolk? Alt er ikke ille bra i FFK lenger. Nå er det bare ille, rapporterer Lars Johnsen og Erlend Vågane.

Gledelig at noen "utenfra" setter fokus på denne meget relevante problemstillingen. Dessverre synes Fredriksstad Blad ganske bevisst å unngå saken. Hvorvidt det skyldes relasjoner/vennskap eller mangel på kompetanse vet ikke jeg. Sannsynligvis er det en kombinasjon.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f