Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 30 jul 12, 01:35

Den forrige runden gikk resultatene 'vår' vei,heldigvis........og jeg ser at eks Sandnes sliter fælt med skader/karantener på en ellers liten tropp. Sogndal,sliter også,etter en fin-fin start. Sogndal spiller fin fotball,men sliter med uttellingene.Samme kan vi si (heldigvis) om Stabæk.

Etter min mening er Tromsø kampen,en kamp vi MÅ vinne,men samtidig er jeg happy hvis vi får 1 poeng. Vi har slitt imot Gutan de siste kampene,og ifjor var det rett og slett klasseforskjell på laga,i kampen hjemme. Men......forhåpentligvis noen nye fjes,som kan heve laget,gjør at jeg er optemist. Tromsø hjemme og borte,er ikke det samme som ifjor,og Gutan har vel til nå ikke vunnet på utebane. Ja....typisk,sier du....at de da skal ta sin første 3 poenger borte imot oss.

Jeg stiller et spørsmål: skal Masalin få tillit,eller er Knudsen tilbake mellom stengene? Jeg synes Masalin skal få stå.

Hva synes folket?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340