Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Thygesen

Juniorspiller

Ble medlem: 06 mar 08
Innlegg: 153

Lagt til: 28 jul 12, 12:55

Opprinnelig postet av Erikk

Hvis vi går konk og havner i 4. div vil jeg fortsatt støtte laget. Se på Lyn som er på vei tilbake. Hvis valget er konk og 4. div på ene siden og fler krampetrekninger med et dårlig adeccolag publikumsvik sponsorsvikt og så konkurs kanskje året etter vil jeg heller ha konkursen nå.

Kanskje klubben burde stille Værste et ultimatium?

Jeg er helt enig. Slik situasjonen er nå, er det ikke mulig å opprettholde sportslig nivået i ffk.

FFK burde absolutt være tøffere mot den gjeldene avtalen. Hva skal værste med stadion om den ikke blir brukt av ffk?

Den vil være for dyr for breddeidretten. Mest sannsylig må de rive tribunene og bygge leiligheter og næringslokaler der. Men det koster mye det også. Tror ikke så mange ffk supportere ønsker å flytte inn på stadion å støtte de som faktisk kjørte ffk i grøfta. Værste vil ha et stort problem- blir spennende å se hva som skjer videre. Eneste muligheten for at ffk skal fortsette der betinger at leien reduseres kraftig eller nesten bortfaller.

---------------------------

"Vanlig sunn fornuft er ikke særlig vanlig."

-Francois de Voltaire


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f