Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 22 jul 12, 19:30


Det er da også utrolig at laget ikke er godt nok. Her er jo stort overskudd av tenåringer som vil nå toppen av sin karriere om ca ti år. Ifølge rådende ideologi så er de alle kjempefornuftige investeringer for klubben. Det er bare helt uforståelig at spillerne ikke presterer i henhold til budsjettet. Det har jo vært så nøye finregnet, og så ender man likevel opp med mer debet enn kreditt. Mildt sagt mystisk!

Her må nok en dyktig revisor inn i bildet. Jeg kan godt stille opp hvis det er så. Jeg tar bare to millioner for å skrive under kontrakten, og tre millioner den dagen jeg får sparken for manglende resultater. Og to millioner i årslønn. Er ikke det omtrent den markedspris FFK pleier å betale for å forsøke å kjøpe seg ut av problemene sine? La meg overta nå, så skal jeg klare minst like godt resultat som Tom Nordli. Og han var jo bare trener.

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f