Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 22 jul 12, 18:13

 

 

Det er trist å sitte og se på det som foregår ute på banen. Hvis vi tar spiller for spiller så burde det vær godt nok til tippeligaspill. Men det virker som om de selv mener slaget er tapt. En annen ting som har slått meg en stund er at hver eneste spiller er blitt dårligere utover sesongen.

Jon i mål har vel ikke vært noen matchvinner ( savner Jerry ), Landgren spiller jevnt , men har ikke hatt framgang , Vidar er grei , men horibel til tider , det samme er vel Horn. Midtbanen er helt ute av form og kampbildet som det eventuelt legges opp til fra trener og Jocke ? De som er gitt offensive oppgaver er overhodet ikke tilstede. Tarik som kaptein har ikke gitt positive resultater , men hvem andre skulle det vært ?

Nå MÅ de gå i seg selv og skjønne at vi forlanger innsats på en godt betalt arbeidsplass. Er det slik at et par år i adecco vil virke positivt på de unge ? Kalrer vi da å beholde entusiasmen vi hadde under KTE ? Jeg husker siste kamp i adeccon hjemme mot Oslo Øst , det var tæl i de gutta ; prøv å finne tilbake til de tider ; gøy på trening og gøy på kampene.

Igjen vil jeg avslutte med det som har gjort all den jævelskapen mot FFK : SKIFTE AV STADION , innrøm nå det dere som var helt på tuppa vedr baneskifte.

 

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f