Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 18 jul 12, 11:26

Kamp vi skal vinne.Noen jeg har tro på at vi gjør,med Tarik tilbake......han er nok revansjesugen,og gutta vil vise seg fram for publikum.

Bare en ting litt off topic:

Det er helt ok med en debatt ang det siste gule kortet til Ole Jørgen H. Men jeg vil etterlyse en ting,som i slike situasjoner,kan gå i fordel SPILLEREN-nemlig KROPPS-SPRÅK.
Jeg ser kampene på tv,og jeg ser ofte at spillere har et utrolig negativt kropps språk- grinete,henda i siden,sure ansikter ,oppgitthet når man ikke får frispark, slår ut med henda i retning dommer.
Her kommer mitt poeng: Jeg er 100% sikker på at hvis man viser POSETIV kropps språk,så vil de situasjonene som er 50/50 gå i din favør. Et smil,en klapp på skuldra,en unskyldning......skal ikke mye til. Jeg sier alltid til Jabby: keep up good work,and be posetiv. Ikke det at jeg har noe 'ansvar' for at han er vært drit-bra de siste kampene,men se på kropps språket til Jabby...ta en kikk i neste kamp...her har mange noe å lære.
Tarik var ille ifjpr,men har bedret seg veldig iår-men har mere å hente......Ole Jørgen H,har gjentatte ganger iår,hatt negativt kropps språk imot dommerne. Få fokus på det som er gratis. Vi trenger alt og alle gode ting om dagen....fokus på POSETIVT KROPPS SPRÅK..både til med-motspillere,dommere og publikum. 
Skrevet på eget ansvar---ikke kritikk..bare noen tanker og ideer:)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340