Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 15 jul 12, 22:16

Opprinnelig postet av Erikk


Uansett burde Halvorsen vist bedre enn å gå bort til Edvartsen etter kampen. Jeg lurer på hva han ønsket å oppnå.

Edvardsen har vist mer enn en gang at han er en arrogant jævel, unnskyld ordbruken. Han var sånn som Puckdommer og, det har aldri og kommer aldri til å bli akseptabelt for ham å kommer med henvendelser.

Registrerer for øvrig at Edvardsen uttaler i VG: "- Først fikk Fredrikstad-spilleren gult kort på grunn av en hensynsløs takling. Han fortsatte å diskutere og å kjefte på meg, og jeg vurderte å gi han et gult kort til da, men jeg sparte ham. "

Jeg spør, når skjedde dette? Ikke rett etter denne såkalt hensynsløse taklingen. Da er det mest oppgitte hoderistninger og resignasjon. For øvrig hyggelig at han sparte Halvorsen for ydmykelser allerede under kampens gang...

Beklager Edvardsen, i min bok er du og vil du for alltid være en arrogant P... Gjør oss en tjeneste og bli på Hamar og lek med Puck

---------------------------

Uansvarlig forumbruker, uten rettigheter og blottet for ansvar...


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340