Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 29 jun 12, 00:19

enig....vi har heller ingen spillere vi 'drømmer' om,fordi vi er glade for OM det i det hele tatt KOMMER en spiller.....alle taes imot med åpne armer.....slik er ståa blitt,med en økonimi,som er skrall.,men...........

Det er jo lov å virkelig ha trua på de som er her også.......istedenfor å si at 'når vi får gule kort og skader,da går det dårlig'......vi kan VELGE å heller si ' selv om vi får karantener og skader,så har vi fortsatt et godt lag'

Skader og karantener,har ALLE lag,spesielt på høsten.

Mitt hovedpoeng er at det er DU som velger åssen DU ønsker å se,og tenke på åssen FFK er...Du er sjefen i eget liv.....og hvis man prøver å være mere posetiv enn negativ......da tro jeg folk også kommer tilbake til Norges beste supporterside,uten tvilCool

Hvem gidder å lese on at 'nå går det til helvete?'      Jeg vil heller lese om at 'nå skal vi sammen snu dette her'!!!

Så.vi kan UTRYKKE oss på mange måter,og det skrevne ord,blir alltid veldig 'hardt'...mye hardere enn hvis man prater sammen. La oss FRAMSNAKKE om FFK........slutt å BAKSNAKKE klubben vi alle elsker.

Missforstå meg rett....kritikk,og skuffelser MÅ værre LOV,men kun et kort øyeblikk av gangen:)

 

Lykke til,dette her SKAL vi sammen klare....vi skal sammen holde plassen i TL...vi skal IKKE til Adecoen i 2013Laughing


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340