Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 08 jun 12, 23:01

Fantastisk åpningsdag som overgikk alle mine forventninger. Spesielt var forventningene lave til Polen - Hellas, men den kampen inneholdt jo alt. Imponert over det aggressive og angrepsvillige Polen som skjøt ut av startblokka og var virkelig gode i 1. omgang, anført av en eminent Robert Lewandowski. Husker godt at han briljerte stort på Fredrikstad Stadion for Lech Poznan for noen år siden da han ble omtalt som den neste store i polsk fotball, noe han udiskutabelt har blitt etter overgangen til Borussia Dortmund. Kan fort bli en av de store profilene i EM litt avhengig av hvordan Polan gjør det videre. Ellers er det kjedelig at åpningskampen skjemmes av noen horrible dommeravgjørelser. Når en dommer gir to feilaktig gule kort til samme spiller slik at han blir utvist i en så stor kamp, kan ikke sies å være annet enn skandale. Situasjonene kvalifiserte knapt for frispark, i hvertfall den siste.

Når det gjelder Russland - Tsjekkia var jo dette flashback fra Russlands forrige EM-opptreden for fire år siden. Et fantastisk morsomt lag å se på når de får spillet til å sitte. Må nesten nevne at jeg de siste dagene har fått en snikende følelse av at dette kan være året hvor Russland går hele veien. De har et undervurdert mannskap, en homogen spillergruppe uten tydelige svakheter, en av mesterskapets beste og mest meriterte trenere, spiller nesten på hjemmebane, og kan dra fordel av å være et lag med langt mindre forventningspress enn de kjente favorittnasjonene. Blir spennende å se hvordan Russland gjør det mot bedre motstand, men jeg tror de har potensial til å slå alle om de har dagen. Skal dog sies at Tsjekkia pr. i dag ikke er veldig gode og udiskutabelt av de svakeste som er med i dette mesterskapet. Men 4-1 i en gruppespillskamp i EM er uansett sterkt imponerende. Ekstra morsomt med Roman som supersub, fantastisk fyr.

Nå kan jeg knapt vente til de to fantastiske oppgjørene som venter oss i morgen!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340