Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 11 sep 04, 00:40
Hvorfor er norske fotballspillere dyre? Jo, fordi alle som driver med fotball i Norge, spesielt på forbundsnivå, tror at norsk fotball er i verdenstoppen, og at folk gladelig betaler 4 - 500 kroner for å gå på landskamp hvor laget vårt ikke klarer å få ballen fra mann til mann engang.

Det samme gjelder for toppklubbene, de tror at de sitter på en så sinnsykt verdifull stall, mens det i realiteten er en gjeng middelmådige, halvslappe idrettsutøvere. Når Norge var på topp under Drillo hadde norske fotballspillere leasing-bil helt ned i tredje divisjon, men så kom også reaksjonen: Lag gikk konk.

Norges Fotballforbund må snart våkne opp og komme med en plan for utvikling av fotball i Norge, ellers blir det bare potetåkergampefotball mesteparten av året, og færre og færre tilskuere.

Hviterussland var kanskje ikke så taktisk flinke, men gudbedre hvor mye bedre de var med ball spill på små flater.

Jeg må innrømme at jeg er sjokkert over nivået i TL, så mange vel etablerte lag med så sinnsyk defensiv og kjedelig innstilling til fotball. NFF må våkne opp. Begynn med dommrane! Bort med grisespillet!

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f