Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 30 mai 12, 11:18
Endret: 30 mai 12, 11:18
Endret av: Plankekæll

I går var det fantastisk gøy å være FFK-supporter igjen. Resultatet gledet, men jeg må si innsatsen til spillerne gledet meg enda mer. Fantastisk å se på!

Jon Knudsen og hele forsvarsrekka var strålende. Midtbanen var bra, alle var bra.

Morsomt at alle tre målscorerne scorer sitt første Tippeligamål for FFK også.

1-0 målet var herlig. Flott forarbeid og fint innlegg av Ramberg, og et meget godt løp av Halvorsen i feltet. Avslutningen var også bra! 

2-0 målet var også meget bra. En ball blir stusset igjennom av Ramberg, og Rafn skrur på turboen og parkerer vår gamle løpsmaskin Trond Erik Bertelsen i ren løpsduell. Meget imponerende! Avslutningen var klasse.

3-0 målet var også et fantastisk mål. Ole Strømsborg tar for seg i forsvaret, avanserer med ballen, hælsparker den videre mellom bena på en Viking-spiller. Ballen finner veien til Simen Rafn som slår en god bakromsball mot Momo. Momo kommer seg foran backen, avanserer noen meter før han smeller ballen utagbart ned i Jarsteins venstre hjørne.

Min børs: (har kun sett kampen fra tribuneplass)

Jon Knudsen 7

Andreas Landgren 6, Vidar Martinsen 6, Ole Strømsborg 7, Benjamin Dahl Hagen 6

Ole Jørgen Halvorsen 6, Jørgen Horn 4, Khalifa Jabbie 5, Simen Rafn 6

Hans Erik Ramberg 7 BB

Alexander Ruud Tveter 5


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340