Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 29 mai 12, 15:03

Ebenfalk2,

Takk.

For første gang siden 2004 er jeg nå på et nivå hvor jeg ikke klarer å bry meg lenger. For første gang leser jeg ikke FFK-nyheter, jeg ser ikke kampene verken på stadion, på TV eller på nett-TV, jeg følger ikke engang med på tekstoppdateringer og jeg har ikke oversikt over hvem vi ("de"?) skal møte i neste kamp eller når eller hvor kampen er. Alt jeg gjør, er å registrere at de ("vi"?) taper hver eneste en. Og jeg vet at neste kamp i hvert fall ikke er en cup-kamp...

Å ikke engang klare å bry seg lenger, gjør faktisk på en måte enda mer vondt enn å lide med klubben, laget og medsupportere gjennom dårlige resultater, endog nedrykk. Da står vi i hvert fall sammen - nå virker det ikke som om noen av oss står sammen om noe som helst.

Jeg ble med "glede" med ned i 1. divisjon sist, for jeg trudde at vi tross alt nå endelig skulle vi få rydda opp i gammel dritt, begynne å leve edruelig, lære av gamle feil og sakte bygge opp et nytt slagkraftig lag og klubb. Istedenfor har det bare brutt stadig mer sammen.

Jeg er ved et punkt hvor jeg er redd for at det eneste som kan gi meg entusiasmen tilbake, er enten ved en større opprydding hvor pengegutta ettergir gjeld og fornuftige folk kommer inn og styrer på en fornuftig måte, eller ved at vi rett og slett tar en Lyn, går konkurs og begynner å bygge opp alt fra bånn av igjen på den måten vi burde ha gjort det første gang.

Men det burde ikke vært nødvendig, det er langt fra sikkert at det vil fungere, og dessverre har vi gitt bort fotballbanen vår.

Så Ebenfalk2, takk for at du bryr deg nok til å skrive et innlegg som det du gjør. For jeg klarer det ikke lenger, og jeg er redd jeg ikke er alene om det. Frown

---------------------------

Hater hat!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340