Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 22 mai 12, 10:54

Opprinnelig postet av shaggy


Tanken på at vi kanskje må vinne halvparten av de resterende kampene får ikke troa på tl til året til å øke.

Kan ikke etter beste evne forstå hvordan vi skal klare det.

Merker at skuffelsen er mindre etter tap enn tidligere og sitter med en litt resignert følelse på stadion.

Men så sant klubben ikke konker, blir det nok uansett ses kort til året også. Tradisjonen med å rusle på stadion er uansett en god følelse.

Det er nå i overkant pessimistisk at vi skal måtte vinne halvparten. Det vil gi 36 poeng, vi trenger vel neppe så mye for å unngå direkte nedrykk. 30 poeng har pleid å holde.

Men selv det skal holde hardt, vi bør ha 3-4 poeng på de to kampene mot Brann og Viking.

Jeg skjønner forsåvidt godt at færre og færre kommer på kamp. De som går fordi det er gøy er selvsagt borte for lengst, det er ikke noe gøy i å se et lag i motgang. Men også de trofaste får nok etterhvert. Dårlig styring, tidvis direkte uærlighet fra ledelsen, det tærer på lysten til å identifisere seg med FFK. Når diskusjonen over lunsjbordet stadig ender i at man må legge seg flat og innrømme at klubben har driti på draget, da slipes entusiasmen bort med grovt papir.

Jeg får mer og mer følelsen av at det å møte opp på stadion handler om å bli med skuta ned, mer enn om å berge skuta. Jeg blir nok med skuta ned, men jeg klarer ikke lenger å klandre de som velger å gå overbord.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f