Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 21 mai 12, 09:48

Opprinnelig postet av Morgaine


Det var da forferdelig mye syting!!!! "Life is pain. Live with it!" Geena Davies i Long kiss goodnight. Og sånn er det med fotballivet også. Ja, vanstyret fra forgangne år har konsekvenser for dagens drift. Skyt ikke på de som NÅ gjør alt de kan for å berge skuta gjennom skjær og brottsjø.

Skulle tru du satt i styre selv hehe. Men blir for lett å skylde på tidligere styrer osv. Ja det meste av problemene skyldes tidligere styrer, men flere av de som sitter der i dagens styrer har også vært med på dette tullet. Som blant annet regne feilen sist sesong. Eller at de går ut og sier vi at det er en trang økonomi men at de har kontroll, så ett par mnd senere si at underskuddet har økt med x antall millioner. Det er det dagens styre og administrasjon som er ansvarlige for. Så blir litt feil å legge ALL skyld på de som satt der før

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f